+372 600 8505
Mon-Fri09.00-19.00Sat10.00-16.00Sun10.00-15.00
Shopping cart 0

E-poe üldtingimused

 

I          E-POE KASUTAMISE TINGIMUSED

  1. Käeolevad Luutar OÜ, asukohaga Suur-Aia 19/21 Paide linn,
    reg nr: 11296015 (edaspidi: Luutar või müüja) e-poe üldtingimused (edaspidi: tingimused)  kehtivad kõikide isikute (eraisik, ettevõte, FIE) suhtes (edaspidi: ostja või tarbija), kes kasutavad Luutari e-poodi, tellivad kaupu e-poest ning on sõlminud kauba müügilepingu (edaspidi: müügileping).
  2. Luutari tingimused on kättesaadavad internetis www.luutar.ee.
  3. E-pood pakub teenust Eesti Vabariigi territooriumil. Erikokkuleppel võib e-pood müüa kaupa ka väljapoole Eesti Vabariiki. Sellisel juhul selgub kauba transpordi maksumus pooltevahelise läbirääkimiste käigus.
  4. Luutari e-poest on võimalik osta vaid neid kaupu, millel on link "Osta".
  5. Kauba hind ja kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutmist, rakendatakse tellimuse hetkel kehtinud hinda. 
  6. Luutaril on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgmistel juhtudel:
    • kaup on laost otsa saanud;
    • kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
    • ostja asub väljapoole Eesti Vabariiki ja pooltevahel puudub erikokkulepe kauba tarnimiseks väljapoole Eesti Vabariiki;
    • kui ostja tegevus ei vasta Luutari tingimustes sätestatule.
  7. Kui Luutaril ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa juhul, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha. Eelnimetatud juhtudel müügilepingust taganemisel puudub ostjal muude õiguskaitsevahendite kasutamise õigus peale ettemaksu tagastamise nõude.
  8. Ostukorv lehel saab soovi korral muuta ostukorvi sisu, s.o. tellimus ostukorvist eemaldada. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse kaubast. Kui ostja katkestab tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.
  9. E-poes saab maksta tellitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB pank, Nordea pank ja Liisi järelmaks.
  10. Pärast kaupade eest tasumist tuleb väljuda e-panga lehelt vajutades nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Järgnevalt kuvatakse  ekraanil tellimuse kinnitus.
  11. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi hiljemalt järgneval tööpäeval ning ostjaga võetakse ühendust. 
  12. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal.
  13. Luutar annab kauba üle vaid ostjale. Kolmandale isikule antakse kaup üle volituse olemasolul sh juhul kui ostja on määranud tellimuses kauba saajana kolmanda isiku.
  14. Luutar võib volitada kauba kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid sh kasutada kullerteenust, mh Eesti Posti jne.

II        MÜÜGILEPINGUST TAGANEMINE JA KAUBA TAGASTAMINE

  1. Tarbijal on õigus taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui see on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud. Kauba ostmisel uuena ei tohi tagastatav kaup olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Ostetud kasutatud kauba tagastamisel peab kaup olema samas seisundis ning pakendis, milles ta ostjani toimetati.
  2. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.
  3. Müügilepingust taganemise korral  tuleb saata  vastav avaldus e-posti aadressile info@luutar.ee.
  4. Müügilepingust taganemise avaldus peab sisaldama alljärgmist infot: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa (va kauba kohaletoimetamise kulu) tagastatakse tarbija arveldusarvele hiljemalt 30 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani.
  5. Kui pärast Kauba tagastamist müüja poolt teostatud kauba seisukorra kontrolli tulemusena on selgunud, et tagastamisele kuulunud kaup on halvenenud, tuleb ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine. Müüja võib esitada sellekohase nõude hiljemalt ühe kuu jooksul arvates kauba tagastamisest. Ostja on kohustatud kauba väärtuse hüvitama juhul kui kaup on ostja poolt ümber töötatud, rikutud, koormatud kolmanda isiku õigustega jms juhtudel.

III       VASTUTUS JA VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  1. Kõik e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud ostja isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
  2. Tarbijal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Kasutatud kaupade müügi puhul ei loeta puudusteks kauba mõistlikku amortiseerumist ning kauba omadusi, mis ei takista selle sihtotstarbelist kasutamist.
  3. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Tulevikus tekkida võivate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peab tarbija säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Luutari e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
  4. E-poest ostetud kaupadega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Luutar OÜ, asukohaga Suur-Aia 19/21 Paide linn või e-posti aadressile: info@luutar.ee. Kauba  tagastamisel tuleb see tuua Luutari poodi.
  5. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:    
    • Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
    • Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:
    • müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
    • parandamine ebaõnnestub,
    • müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
    • kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  6. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või kauba rikkumise tõttu.
  7. E-pood ei vastuta lepingu osalise või täieliku mittetäitmise eest, kui selle on põhjustanud vääramatu jõud.
  8. E-pood ei vastuta ostjale põhjustatud kaudsete kahjude eest ning ostjale E-poe poolt makstava kompensatsiooni suurus ei saa mingil juhul ületada kauba eest makstud summat.
  9. Tingimustes ja müügilepingus sisalduvate sätete vastuolu korral lähtutakse prioriteetsuse määramisel müügilepingust ning seejärel tingimustest.
  10. Tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad pooled võlaõigusseaduses ja tarbijakaitseseaduses sätestatust.
  11. Kui kaubale on antud müüja või tootja poolt müügigarantii, sätestatakse  vastavad tingimused kirjalikult.
  12. Teavet tellimuse kohta saab esitada e-posti aadressil: info@luutar.ee
  13. Tarbijal on õigus kaebusega pöörduda Tarbijakaitseameti (aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 e-post: info@tka.riik.ee) poole.
  14. Kõik poolte vahel tekkivad erimeelsused lahendatakse vastavalt esitatud kaebustele. Juhul, kui ei saavutata mõlemaid pooli rahuldatavat kokkulepet, vaadatakse need läbi kostja elu- või asukohajärgses kohtus. Vaidlusaluste küsimuste lahendamiseks esitavad pooled teateid kirjalikus vormis.
Gold 999-24K
Pawn 61.48€
Sell 61.48€
Gold 958-23K
Pawn 58.95€
Sell 58.95€
Gold 917-22K
Pawn 56.43€
Sell 56.43€
Gold 900-21.6K
Pawn 55.39€
Sell 55.39€
Gold 833-20K
Pawn 51.26€
Sell 51.26€
Gold 750-18K
Pawn 46.15€
Sell 46.15€
Gold 585/583-14K
Pawn 36.00€
Sell 36.00€
Gold 500-12K
Pawn 30.77€
Sell 30.77€
Gold 417-10K
Pawn 25.66€
Sell 25.66€
Gold 375-9K
Pawn 23.08€
Sell 23.08€
Silver 800-925
Pawn 0.50€
Sell 0.50€
Close!x